دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵
  • #
  • #
بدون دیدگاه | کد خبر: 151148 |
۲۵ / ۱۱ / ۱۳۹۵ | |

لوکس ترین خودروهای بازار با ۱۸۰ میلیون تومان

لوکس ترین خودروهای بازار با ۱۸۰ میلیون تومان برترین خودروهای خارجی بازار را که هم اکنون می توان آن ها را با بودجه ۱۸۰ میلیون تومانی خرید برای شما لیست کرده ایم. مطمئنا این خودروها در رده لوکس طبقه بندی می شوند.   Hyundai Sonata یکی از سدان های شرقی که در کشورمان کاملا شناخته شده […]

مجله اینترنتی ایران استایل

لوکس ترین خودروهای بازار با ۱۸۰ میلیون تومان

برترین خودروهای خارجی بازار را که هم اکنون می توان آن ها را با بودجه ۱۸۰ میلیون تومانی خرید برای شما لیست کرده ایم. مطمئنا این خودروها در رده لوکس طبقه بندی می شوند.

 

Hyundai Sonata
یکی از سدان های شرقی که در کشورمان کاملا شناخته شده و پیشنیه نیک و درخوری را همراه نام خود یدک می کشد، هیوندای سوناتا است. نسل پیشین این خودرو که با کد وای اف شناخته می شود از محبوب ترین و عامه پسندترین خودروهای موجود در بازار کشورمان است. نسل جدید آن نیز که با کد ال اف معرفی می شود حدود دو سال است که وارد ایران شده و از فروش مناسبی برخوردار است.

 

از زمان عرضه مدل ال اف بحث بر سر شیوه طراحی سوناتای جدید بسیار است. مدل ال اف سوناتا دومین خودوری هیوندای است که با پیروی گام به گام از برادر بزرگ ترش جنسیس و با بهره گیری از فلسفه طراحی مجسمه سیال ۲ توسعه و تکوین یافته است.

هنگامی که زاوایای چراغ های جلو، اجزای کرومی که پیرامون محفظه لامپ های مه شکن را احاطه کرده اند و نیز جلوپنجره بزرگ این خودرو را به همراه یک رشته نوار کرومی- که منشا آن از کلاف های چراغ جلوی این خودور شروع شده و در امتداد خطوط پنجره ها امتداد می یابد- از نظر می گذرانیم، شاهد پیکره ای هستیم

 

که آمادگی خود را برای رقابت اعلام می دارد. سوناتا ال اف گرچه به نسبت مدل قبلی سوناتا وای اف از طرحی اسپورت برخوردار نیست اما نمایی مدرن و مستحکم دارد و همه المان های یک سدان متوسط شهری را در خود دارد.

 

هیوندای در نسل جدید سوناتا، بخش عمده ای از افزایش هزینه های خود برای ارتقای این خودرو را صرف به کارگیری مواد عایق صدا در کابین، ارتقای سیستم تعلیق عقب چند اتصاله، بهینه سازی موتور پایه ۲.۴ لیتری چهار سیلندر برای تولید قدرت در بازه دور موتور مناسب و ایجاد استحکام بیشتر در پوشش های ساب فریم برای بهبود کیفیت و دقت فرمان کرده

 

و نتیجه خوبی گرفته است. این موارد اگرچه ظاهرا مشخص نیستند، ولی برای این خودرو که می خواهد با بهترین های کلاس خود رقابت کند، ضروری بوده و نشان از تیزبینی شرکت هیوندای است.نکته مهمی که این خودرو را در مقابل مدل پیشین آن قرار می دهد این مسئله است که هنگامی که درون کابین آن قرار می گیرید،

 

احساس می کنید با فضایی کلاسیک سر و کار دارید. سوناتا برای حفظ سطح خود در رقابت با دیگر اعضای جدیدتر از داشبوردی هماهنگ و نیز دورنگ سود برده که با ترکیب تریم نقره ای و نیز پلاستیک سیاه توانسته رضایت مشتریان را به دست آورد و همین مسئله باعث ارتقای فروشش در مقایسه با دیگر رقبای موجود در بازار شده است.

 

ویژگی جذابی که در این خودرو مشاهده می شود، به کارگیری و استفاده از فولاد فوق مستحکم (AHSS) در ۵۱ درصد از سطح بدنه آن است که به نحو مثری باعث افزایش استحکام بدنه و نیز حفاظت بیشتر از سرنشینان شده است. این ویژگی در کنار استفاده از تجهیزات ایمین فعال باعث شده تا هیوندای با مدل سوناتا ۲۰۱۶ برای دومین سال متوالی

 

جایزه بالاترین رده ایمنی خودرو را از موسسه بیمه ایمنی بزرگراه ها دریافت کرد. برندگان این جایزه باید از سیستم پیشگیری از تصادف جلو به منظور امتیازگیری بالا برخوردار باشند که سوناتا در مدل های فول از این آپشن سود می برد.

در مدل های ۲۰۱۷ سوناتا تمهیدات ایمنی بیشتری لحاظ شده که می توان به قابلیت های ترمزگیری خودکار اضطراری، هشدار تصادف از جلو، هشدار تعویض خط، کروز کنترل تطبیقی، سنسورهای پارک عقب، دستیار حفظ خودرو در لاین جاده و شناسایی نقاط کور خودرو اشاره کرد. این خودرو با داشتن سیستم مدیریت پایداری به شکل استاندارد

 

که شامل کنترل پایداری الکترونیکی و کنترل کشش است و استفاده از سیستم هشدار از نقاط کور روی آینه های کناری، از ایمنی بالاتری را به ارمغان می آورد.

 

Toyota Corolla
تویوتا کرولا امسال پنجاهمین تولد خود را جشن می گیرد. خودرویی که بسیاری از آن به عنوان نماد کمپانی ژاپنی یاد می کنند و یکی از پرفروش ترین خودروهای تاریخ است. امسال اما تویوتا سعی کرده با ایجاد تغییرات گسترده به خصوص در ظاهر کرولا این محصول پرطرفدار را بیش از پیش در کانون توجه خریداران قرار دهد. خودرویی که عملا فیس لیفت شده و حالا می تواند خود را به عنوان محصولی جذاب در کلاس سدان مطرح کند.

 

نسخه گرامیداشت پنجاهمین سالگرد تویوتا کرولا تنها تغییر تویوتا برای پرفروش ترین نسخه ساخت خود نیست. به همراه این تغییر خودروساز ژاپنی نسخه بهبودیافته کرولای محبوب را معرفی کرده است. از جمله تغیرات کرولا می توان به تغییرات ظاهر خودرو، بهبود تجهیزات داخلی و افزایش تجهیرات ایمنی اشاره کرد.

تویوتا کرولا ۲۰۱۷ از نظر بصری دارای جلوپنجره جدید، چراغ های جلوی ال ای دی و رینگ های متفاوت نسبت به مدل ۲۰۱۶ است. مدل های پایه به صورت استاندارد دارای رینگ های ۱۶ اینچی هستند. درحالی که تریم های کامل تر از چراغ های ال ای دی کامل و رینگ های ۱۷ اینچی برخوردارند.

 

داخل کابین کرولای به روز شده دارای پوشش فابریک جدید، کنترل های تهویه/ بخاری بازطراحی شده و ورودی های هوا است. اتصال بلوتوث و سیستم صوتی انتیون به صورت استاندارد در این خودرو وجود دارند البته خریداران می توانند ارتقاهایی همچون سیستم صوتی ممتازتر، سیستم ناوبری و صفحه لمسی هفت اینچی را سفارش دهند.

 

تویوتا همچنین جدیدترین سیستم ایمنی خود را که دربردارنده هشدار برخورد، تشخیص عابران پیاده، دستیار خروج از لاین، کروز کنترل دینامینک برپایه رادار و نور بالای خودکار است، در این خودرو پیشنهاد می کند.نسخه ال ای اکو کرولا در بزرگراه مصرف سوخت ۵.۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر خواهدداشت. این خودرو از پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۸ لتری با قدرت ۱۴۰ اسب بخار (به جای ۱۳۲ اسب بخار) بهره برده و به گیربکس دوباره برنامه ریزی شده سی وی تی مجهیز است.

 

زمانی که وارد کابین تویوتا کرولا می شوید، با همان جزییات و مشخصاتی رو به رو می شوید که این مدل را در طول چند سال اخیر تبدیل به یکی از پرفروش ترین خودروی بازار کرده. همچنان ساختار صفحه نمایش تغییری نکرده اما مهندسان تویوتا سعی کرده اند قابلیت های آن را تغییر و ارتقا دهند. در نسخه ۲۰۱۷ تمامی تریم ها با دوربین های محافظ پشتیبانی می شوند

 

و اطلاعات آنها با استفاده از صفحه نمایش هفت اینچی در اختیار راننده قرار می گیرد. تویوتا حتی برای بهبود این موضوع از واقعیت افزوده استفاده کرده تا اطلاعات را به بهترین شکل ممکن نمایش دهد.

خریدار اگر بسته بندی رانندگی امن را برای قرارگیری روی کرولا انتخاب کند، این گزینه را در اختیار می گیرد که از امکانات سامانه پیش از تصادف، کروز کنترل شناور با رادار و اخطار خارج شدن از میان خطوط استفاده کند.

 

Toyota Prius
این روزها بسیاری از خودروسازان محصولات هیبرید مختلفی را برای مشتریان ارائه می کنند ولی تویوتا پریوس مدلی است که به عنوان سمبلی از این نوع خودروها مطرح است. پریوس در حالی که نمادی از سازگاری با محیط زیست به شمار می رود، در عین حال یک هدف آسان برای کسانی است که می خواهند از یک خودرو بدگویی کنند.

 

در هر حال رقابت در این زمینه هیچگاه متوقف نمی شود و نسخه جدید پلاگین پریوس با عنوان «پرایم» با آخرین تجهیزات راحتی، ایمنی و کارآیی به عنوان مدل ۲۰۱۷ از راه رسیده است. پریوس پرایم ۲۰۱۷ که طولش به اندازه ۶۱ میلی متر و عرض به اندازه ۱۵ میلی متر نسبت به مدل قبلی افزایش یافته، با دریافت یکسری تغییرات در جلو بدنه از همتایان غیرپلاگین خود متمایز شده است.

چراغ های جلوی ال ای دی که نازک تر شده اند، یک قسمت سیاه رنگ وسط را در بر می گیرند و اثری از طرح موسوم به «لبِ ماهی» در مدل معمولی پریوس نیز دیده نمی شود. در عقب بدنه، یک طراحی جدید پیوسته چراغ های ال ای دی همراه با یک اسپویلر موجب شده تا استایل پریوس به دوره مدرن نزدیک تر و هم چنین یکسری مشخصه های ظاهری برای نسخه پلاگین ایجاد شود.

 

پیشرانه پریوس پرایم، «هیبرید سینرجی درایو» است که در آن یک موتور آشنای ۱.۸ لیتری چهار سیلندر با چرخه اتکینسون همراه با یک سیستم دنده خورشیدی انتقال قدرت متغیر پیوسته.اما این بهینه سازی ها چه معنایی در رانندگی در دنیای واقعی دارند؟ تویوتا مصرفی معادل ۱.۹۶ لیتر سوخت در هر ۱۰۰ کیلومتر در حالت ای وی پیش بینی کرده است.

 

برای مصرف سوخت هیبریدی، عدد خاصی اعلام نشده، ولی تویوتا امیدوار است این خودرو از مصرفی مشابه نسخه کنونی غیر پلاگین پریوس برخوردار باشد. در هیمن حال، میزان دامنه الکتریکی به دو برابر افزایش پیدا کرده و به ۴.۳۵ کیلومتر رسیده و حداکثر سرعت در این حالت برابر ۱۳۵ کیلومتر بر ساعت است.

به گفته تویوتا، پریوس پرایم ۲۰۱۷ می تواند در عرض ۵.۵ ساعت توسط یک درگاه استاندارد برق خانگی به طور کامل شارژ شود و اگر هم از یک منبع ۲۴۰ ولتی برای این منظور استفاده شود، این زمان به نصف کاهش خواهدیافت. همانند بسیاری از خودروهای هیبریدی، پریوس پرایم نیز می تواند هم با موتور بنزینی،

 

هم با موتور بزرگ تر الکتریکی و هم با ترکیبی از آنها در حالت رانندگی نرمال پیش برود. این در حالی است که مطابق گفته تویوتا، پرایم به گونه ای طراحی شده که اتکا بیشتری بر قابلیت های پیشرانه الکتریکی داشته و این موضوع به ویژه در محیط های شهری و سفرهای کوتاه تر، بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

گردآوری: ایران استایل

دانلود آهنگ جدید آرشیو »
دانلود اندروید آرشیو »
دانلود نرم افزار آرشیو »
دانلود والپیپر آرشیو »

نظرات بسته است.